Een vervangende Saverpas is voortaan digitaal aan te vragen.
Ieder huisadres in de gemeente Woensdrecht heeft twee Saverpassen. Met deze passen kunt u gebruik maken van diverse diensten van Saver. Is een van uw passen gestolen, kwijt of kapot? Dan kunt u voortaan een nieuwe Saverpas aanvragen via mijn.saver.nl.
Twee weken en kosten
De procedure van digitale aanvraag tot levering bij u thuis kan twee weken in beslag nemen. Let op: aan de vervanging van de pas kunnen kosten verbonden zijn.
Om het inwoners gemakkelijker te maken een missende Saverpas te vervangen, heeft Saver mijn.saver.nl in het leven geroepen. U hoeft dus niet meer eerst contact op te nemen met de gemeente. U surft slechts naar mijn.saver.nl en vraagt digitaal een nieuwe pas aan. U kunt met iDEAL betalen.
Waar gebruik ik mijn Saverpassen voor?
- Op www.saver.nl kunt u inzage krijgen in het aantal ledigingen van uw restafvalcontainer aan huis of het aantal aanbiedingen bij een ondergrondse restafvalcontainer
- U krijgt toegang tot de milieustraat en betaalt met tikken die op de pas staan
- U kunt ondergrondse containers openen om uw afval weg te gooien
Wanneer betalen?
Bent u uw Saverpas kwijtgeraakt of is deze gestolen, dan brengt Saver voor vervanging kosten in rekening. Ook als de pas zichtbaar kapot is (gescheurd of gebroken) worden kosten berekend. Deze bedragen € 15,00.
Als uw pas niet werkt, maar ook niet zichtbaar beschadigd is, zijn er geen kosten verbonden aan de vervanging. Neemt u in dit laatste geval contact op met de Servicelijn van Saver, tel. 0165 – 597 777.
Meer informatie nodig?
Voor meer informatie kunt u terecht op www.saver.nl.
Inwoners die niet beschikken over een computer, kunnen voor meer informatie bellen naar de Servicelijn van Saver, tel. 0165 – 597 777.